Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Začátky podnikání

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Zjistěte, jak dostat vaše produkty na nejpopulárnější marketplaces a do kamenných prodejen po celém Česku. Případová studie značky Živina.

Před 6 měsíců

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 7 měsíců

Inzerce

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Exkluzivní vůbec první rozhovor, ve kterém kryptoměnový influencer Jakub Vejmola popisuje zákulisí byznysu Bitcoinového kanálu a fungování na YouTube.

Před 8 měsíců

Premium
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Jak získat investory mimo Evropu? Zakladatel Deepnote Jakub Jurových vypráví o cestě jednoho z nejúspěšnějších tuzemských startupů.

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.

Před 9 měsíců

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 9 měsíců

Premium
petr-kovacik-web

Petr Kováčik: Proč Blabu neuspělo a nakonec se zavřelo?

Založil nový startup, ale nakonec ho musel zavřít. Komentoval to i zakladatel Seznamu Ivo Lukačovič. Zjistěte, proč se to stalo a co se Petr svým neúspěchem naučil.

Před 9 měsíců

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 10 měsíců

Premium
tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: uLékaře.cz málem zkrachovalo. Příběh o investorech a změně strategie firmy

Známý chirurg musel předstoupit před své zaměstnance a říct jim, že nemá na výplaty. Příběh o špatných investorech a rozhodnutích, kterým vy můžete předejít.

Před 10 měsíců

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Partner jednoho z nejvýraznějších investičních fondů v Česku rozebírá investice, které se nevyvedly. Proč firmy neuspěly a co je spojuje?

Před 10 měsíců

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 10 měsíců

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

27 let pracovala ve vedeních několika nadnárodních korporací. Co se naučila o jejich řízení a jak nastavit pevné základy pro růst firmy?

Před 10 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce