Marek Marušinec popisuje, jak přemýšlet nad výchovou manažerů ve firmě, či zda je hledat mimo ni. Cenné tipy pro váš budoucí management.
Před 11 měsíců
Velká část podnikatelů limituje svůj úspěch tím, že jsou na všechno sami. Případně nedávají ostatním lidem dostatečný prostor růst. Jiřímu Jemelkovi trvalo 10 let, než si tuto chybu uvědomil.
Před 11 měsíců
6 měsíců před natáčením nastoupil Jan Škrabánek jako CEO do BezRealitky.cz. V rozhovoru popisuje, jak převzít otěže nové firmy a získat si přízeň kolektivu.
Před 12 měsíců
Petr Kovařík má letité manažerské zkušenosti. Do Pražské plynárenské přišel ze Staropramenu. V rozhovoru radí, jak se stát lepším lídrem pro váš tým.
Před 12 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
90 % jejich týmu není z Česka. Hledají po celém světě. Které země doporučují a kde moc nepochodíte? A jak řídit 100% remote firmu?
Před 12 měsíců
Trenér podnikatelů a manažerů Marek Marušinec detailně o tom, jak zvýšit angažovanost a motivaci zaměstnanců. Konkrétní tipy, které můžete vyzkoušet také.
Před 12 měsíců
Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.
Před 1 rokem
Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.
Před 1 rokem
Zjistěte, jak pracovat s podvědomím u sebe i vašich zaměstnanců, jak dělat efektivnější porady a jak svému týmu pokládat správné otázky.
Před 1 rokem
Kdy začít ve firmě budovat management a jak získat co nejzkušenější manažery? Podrobný návod od Jiřího Jemelky z JPF.
Před 1 rokem
Strategie modrého oceánu v praxi. Nahlédněte do zákulisí řízení české přepravní služby Liftago. Ondřej Krátký odkryl, jak nad firmou a její strategií přemýšlí.
Před 1 rokem
Zjistěte, jak do vaší agentury přivést co nejlepší specialisty, jak je vybírat a následně vést. Takto to dělá reklamní agentura Fragile.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 2 roky
Před 2 roky