Inzerce

Personalistika

tomas-prouza-web

Poradce premiéra Tomáš Prouza: Politika v praxi, budoucnost české e-commerce, příležitosti pro podnikatele

Kariéra ekonoma Tomáše Prouzy je velmi bohatá. V roce 2001 spoluzakládal server Peníze.cz, který později prodal. Jednoho dne mu zazvonil telefon a dostal nabídku pracovat jako náměstek ministra financí. Od té doby vystřídal řadu funkcí – byl například kordinátorem digitální…

Před 3 roky

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

„Spousta lidí se dneska soustředí na to být v něčem specialista, aniž by znali kontext,“ říká zakladatel agentury Dark Side. Jak si udržovat patřičný nadhled a jak se vzdělávat v oboru marketingu? Rozhovor s Tomášem Jindříškem měl být o jeho…

Před 3 roky

Inzerce

lenka-kucerova-web

Lenka Kučerová (StarLift.org): Potenciál mladých lidí, profesní rozvoj vývojářů, stáže v Americe

Proč toho chtějí Češi málo a proč často v zahraničí ničím nezaujmou? A co může nastartovat profesní rozvoj mladých lidí?

Před 3 roky

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
nikol-dufkova-web

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Najít nového zaměstnance je jenom začátek. Aby pro vás byla jeho práce skutečně přínosná a aby byl ve vaší firmě spokojený, musíte ho do ní zvládnout správně začlenit. A o tom je toto video.

Před 3 roky

michal-hardyn-web

Michal Hardyn: Zakládání nových firem, výběr team-leaderů, osobní marketing

„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“

Před 4 roky

barbora-kuklova-web

Barbora Kuklová (Cleevio): Spousta vývojářů už nehledá velké firmy. Nedaří se jim tam prosadit

Nového vývojáře webových stránek nebo mobilních aplikací dnes hledá snad každá firma, která působí na internetu. Často je ale jejich hledání marné, což brzdí firemní rozvoj a vývoj nových produktů. Jak to změnit? Barbora Kuklová přes 2 roky působí ve…

Před 4 roky

tomas-bartek-web

Jak to udělat, aby vám lidé neodcházeli, i když nemáte HR oddělení?

Na první dny v Maternii jen tak nezapomenu. Přišel jsem do práce a náš tehdejší finanční ředitel mi oznámil, že zrovna odešli dva zaměstnanci a další vyhrožuje výpovědí. Navíc šlo o country manažery severských zemí, kteří se nedají nahradit jen…

Před 4 roky

ondrej-preuss-vztahy

Jakou smlouvu uzavřít se svými prvními kolegy?

Spolupracovat externě, nebo mít zaměstnance? Víte, co správně zvolit? Advokát Ondřej Preuss vám poradí.

Před 4 roky

homeoffice-web

Průzkum: 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce nabízí home office. Novela zákoníku práce to může změnit

Práce z domova nabírá na popularitě. Alespoň částečný home office je často uváděný jako generací Y a Z požadovaný benefit. E-commerce a digitální byznys obecně by pak měly…

Před 4 roky

lukas-gren-web

Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?

A proč je tvorba webů nejhorší byznys ve vesmíru?

Před 4 roky

jan-tichy-web

Jak se správně vyfotit na web, do životopisu a na sociální sítě?

Je to maličkost, přesto je důležitá. Vaše fotografie může ovlivnit to, jak vás vnímají vaši zákazníci, obchodní partneři, fanoušci a třeba i budoucí zaměstnavatelé. V tomto rozhovoru si povíme, jak by takové fotografie měly vypadat.

Před 4 roky

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání