Inzerce

Média a PR

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 10 měsíci

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

Jan Punčochář je jedním z předních českých šéfkuchařů, kterého možná znáte ze soutěže Masterchef nebo ještě lépe z jeho pražské restaurace U Matěje. V rozhovoru jsme mluvili o podnikání s vlastní restaurací, marketingu restaurace i řízení lidí. Svoje kuchařské umění…

Před 11 měsíci

Inzerce

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

Hostem čtvrtého livestreamu je jeden z nejúspěšnějších mladých Čechů Ondřej Kania. V pouhých 27 letech už má za sebou síť vlastních škol, které buď přebral, nebo rovnou sám založil. Dále provozuje vzdělávací agenturu, časopis Forbes ho zařadil mezi členy evropského…

Před 11 měsíci

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogy zdaleka nejsou mrtvé. Naopak skvěle fungují a vznikají stále nové. Jejich slávu ale do značné míry ovlivnil příchod sociálních sítí, natáčení videí na Youtube a v poslední době i nahrávání podcastů. O tvorbě blogů jsem si povídal s kreativním…

Před 11 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

Alice Kavková se se svou rodinou rozhodla založit e-shop 4Kavky.cz, oprášit na něm zapomenuté hry pro děti a vdechnout jim nový život. Dělá to už 4 roky a obratově se pohybuje kolem 1 milionu za rok. Povídat si budeme nejen…

Před 11 měsíci

matej-krejci-web

Livestream: Matěj Krejčí o psaní knihy, budování návyků i rozjezdu podnikání

Vítejte u mého druhého živého vysílání. V tom prvním jsem vyzpovídal Juraje Sutorise a ptal se na jeho cestu z drogové závislosti, osobní rozvoj a prodej po telefonu. V tomto si povídám s autorem knihy DigiDetox Matějem Krejčím. Na Matěje…

Před 1 rokem

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z…

Před 2 roky

michael-rozsypal-web

Michael Rozsypal: Práce pro Český rozhlas Plus, příprava na živá vysílání, sebevzdělávání

Michaelovi Rozsypalovi je 29 let. Přesto má za sebou už velkou řádku rozhovorů s významnými osobnostmi. Jako moderátor Českého rozhlasu Plus zpovídal nejvyšší politiky, ale třeba i mladé studenty. O jeho práci jsme si povídali v dnešním rozhovoru. Přehrát si…

Před 2 roky

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá….

Před 3 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 3 roky

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

O Evě Urbanové jste už možná slyšeli. V poslední době s ní vyšla řada rozhovorů v médiích. Je zakladatelkou Českých bedýnek, se kterými vyhrála například v Českém Goodwillu. V rozhovoru jsme povídali třeba o tom, jak se jí povedlo takový…

Před 3 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 3 roky

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy