Inzerce

Inzerce

Média a PR

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 3 měsíci

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

Jan Punčochář je jedním z předních českých šéfkuchařů, kterého možná znáte ze soutěže Masterchef nebo ještě lépe z jeho pražské restaurace U Matěje. V rozhovoru jsme mluvili o podnikání s vlastní restaurací, marketingu restaurace i řízení lidí. Svoje kuchařské umění…

Před 4 měsíci

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

Hostem čtvrtého livestreamu je jeden z nejúspěšnějších mladých Čechů Ondřej Kania. V pouhých 27 letech už má za sebou síť vlastních škol, které buď přebral, nebo rovnou sám založil. Dále provozuje vzdělávací agenturu, časopis Forbes ho zařadil mezi členy evropského…

Před 4 měsíci

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

Blogy zdaleka nejsou mrtvé. Naopak skvěle fungují a vznikají stále nové. Jejich slávu ale do značné míry ovlivnil příchod sociálních sítí, natáčení videí na Youtube a v poslední době i nahrávání podcastů. O tvorbě blogů jsem si povídal s kreativním…

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

Alice Kavková se se svou rodinou rozhodla založit e-shop 4Kavky.cz, oprášit na něm zapomenuté hry pro děti a vdechnout jim nový život. Dělá to už 4 roky a obratově se pohybuje kolem 1 milionu za rok. Povídat si budeme nejen…

Před 4 měsíci

matej-krejci-web

Livestream: Matěj Krejčí o psaní knihy, budování návyků i rozjezdu podnikání

Vítejte u mého druhého živého vysílání. V tom prvním jsem vyzpovídal Juraje Sutorise a ptal se na jeho cestu z drogové závislosti, osobní rozvoj a prodej po telefonu. V tomto si povídám s autorem knihy DigiDetox Matějem Krejčím. Na Matěje…

Před 6 měsíci

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z…

Před 1 rokem

michael-rozsypal-web

Michael Rozsypal: Práce pro Český rozhlas Plus, příprava na živá vysílání, sebevzdělávání

Michaelovi Rozsypalovi je 29 let. Přesto má za sebou už velkou řádku rozhovorů s významnými osobnostmi. Jako moderátor Českého rozhlasu Plus zpovídal nejvyšší politiky, ale třeba i mladé studenty. O jeho práci jsme si povídali v dnešním rozhovoru. Přehrát si…

Před 2 roky

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá….

Před 2 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 2 roky

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

O Evě Urbanové jste už možná slyšeli. V poslední době s ní vyšla řada rozhovorů v médiích. Je zakladatelkou Českých bedýnek, se kterými vyhrála například v Českém Goodwillu. V rozhovoru jsme povídali třeba o tom, jak se jí povedlo takový…

Před 2 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 2 roky

Doporučené články

Řízení týmu freelancerů

Jaromír Dvořáček: Jak řídit tým profesionálů na volné noze?

david-klecka-web

Startup Klub #1: Byznys Yieldiga, expanze do zahraničí, seniorní zaměstnanci a B2B sales

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

Inzerce