Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…
Před 6 roky
Podívejte se na příklady správného i nesprávného řízení online reputace v praxi. Poučte se z chyb ostatních a sami jim předejděte.
Před 8 roky
Management online reputace je čím dál potřebnější dovedností každého podnikatele či freelancera. Vaše online reputace má totiž zásadní vliv na to, jak vás vnímají vaši potenciální klienti. Co dělat, abyste si vybudovali dobrou online reputaci, píšeme v tomto článku. Děláte vše,…
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců