Inzerce

Inzerce

Reputace

ondrej-preuss-komentare-web

Komentáře na webu: Komu patří a kdo nese zodpovědnost za jejich obsah?

Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po publikování patří? Autorovi, nebo provozovateli webu? A kdo za něj odpovídá a nese riziko za nepravdivou či urážející informaci? Žijeme…

Před 3 roky

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

Podívejte se na příklady správného i nesprávného řízení online reputace v praxi. Poučte se z chyb ostatních a sami jim předejděte.

Před 5 roky

Vaše online reputace: Nejste na internetu hrubí?

Management online reputace je čím dál potřebnější dovedností každého podnikatele či freelancera. Vaše online reputace má totiž zásadní vliv na to, jak vás vnímají vaši potenciální klienti. Co dělat, abyste si vybudovali dobrou online reputaci, píšeme v tomto článku. Děláte vše,…

Před 7 roky

Doporučené články

jan-manak-web

Jan Maňák: E-shop pro mámu, obrat 50 milionů ročně, inovace v malé firmě

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

filip-major-web

Filip Major (BUSYMAN.cz): Investoři v Česku, jejich požadavky a odvaha, tipy pro startupisty

muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

Inzerce