Inzerce

Inzerce

Reklama na internetu

ondrej-krisica-web

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu. Probrali jsme toho…

Před 2 roky

Jak vytvořit efektivní reklamní banner?

Vytvořit si vlastní reklamní banner se zdá být velmi snadné. Stačí zapnout grafický editor nebo poslat obecné zadání grafikovi a je hotovo. Máme co použít. Jenomže ono to tak snadné není a i banner si zaslouží naši pozornost. Jak tedy…

Před 5 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete každý měsíc nemalé peníze do PPC reklamy, ale stále se nedostavují kýžené výsledky? Ztrácíte pomalu, ale jistě důvěru v PPC reklamu nebo teprve začínáte a bojíte se, že proděláte peníze? Jak dělat PPC efektivně nám radil PPC konzultant a…

Před 6 roky

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

dan-priban-web

Dan Přibáň: Co vás naučí výpravy v trabantech napříč světem?

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Inzerce