Jak by měl pracovat profesionální marketingový specialista? Co českým a slovenským marketérům často chybí? A co od nich mají požadovat a očekávat klienti? O tom jsou naše rozhovory, které jsme pro vás vybrali v této rubrice:
Jak přistupují marketéři k penězům svých klientů a je rozdíl investovat ze svého? A jak se rozjíždí marketing naprosto neznámé investiční platformy?
Před 8 měsíců
Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců