Inzerce

Práce marketingových specialistů

Jak by měl pracovat profesionální marketingový specialista? Co českým a slovenským marketérům často chybí? A co od nich mají požadovat a očekávat klienti? O tom jsou naše rozhovory, které jsme pro vás vybrali v této rubrice:

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Jak přistupují marketéři k penězům svých klientů a je rozdíl investovat ze svého? A jak se rozjíždí marketing naprosto neznámé investiční platformy?

Před 1 měsícem

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 měsícem

Inzerce

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.

Před 5 měsíci

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Zakladatel agentury KOFEIN Robert Štípek hodnotí kvalitu českých marketérů a dodává praktické tipy jak pro marketéry, tak i pro firmy.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová