Pokud se rozhodnete uspořádat vlastní školení nebo kurz, budete muset udělat několik kroků. Prvním krokem je stanovit cíl školení a určit, jaké téma budete na školení probírat.
Poté byste měli vytvořit obsah školení a připravit materiály, které budete na školení používat. Dále je důležité vybrat vhodné místo a zajistit jeho pronájem nebo zapůjčení.
Následně je třeba přivést první účastníky a zjistit, zda budou potřebovat nějaké speciální vybavení nebo stravování během školení. Poté byste měli vytvořit plán školení a připravit se na jeho průběh.
Během školení je důležité dbát na to, aby bylo dostatečně interaktivní a aby se účastníci cítili pohodlně. Po skončení školení byste měli zhodnotit, zda bylo úspěšné a zda by bylo třeba něco zlepšit.
Školik tisíce lidí na 5 kontinentech. V byznysu má více jak 20leté zkušenosti. Vilém Minařík nám prozradil, co se při své cestě naučil.
Před 6 měsíců
Zjistěte, jak vytvořit vlastní on-line kurz a úspěšně ho prodávat. Podívejte se, jak založit web, díky kterému kurz prodáte snadněji a častěji. Podrobný návod.
Před 2 roky
Jaké kurzy mají největší úspěch a kteří lektoři je snadno vyprodají? Poslechněte si zkušenosti Pavla Fary, který se podílel na pořádání stovek českých kurzů.
Před 2 roky
VIDEO: Chystáte se uspořádat vlastní školení nebo kurz? Získejte zkušenosti lektorů před vámi a čerpejte z nich. Máme pro vás praktické tipy.
Před 3 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
VIDEO: Chystáte se uspořádat vlastní školení nebo kurz? Získejte zkušenosti lektorů před vámi a čerpejte z nich. Máme pro vás praktické tipy.
Před 4 roky
VIDEO: Chystáte se uspořádat vlastní školení nebo kurz? Získejte zkušenosti lektorů před vámi a čerpejte z nich. Máme pro vás praktické tipy.
Před 4 roky
Jaké pocity mají diváci ještě před začátkem vaší přednášky? Udělali si na vás už názor, nebo si jej dělají až v průběhu vaší řeči? A jakých chyb se dopouští přednášející na barcampech a dalších akcích?
Před 7 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.