Inzerce

Inzerce

Ondřej Macků: Podnikání na volné noze, budování agentury, prodej školení

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Ondřej Macků je marketér na volné noze, který se zaměřuje primárně na sociální sítě. Se svou prací začal nejdříve jako zaměstnanec v agentuře. Poté se pustil do vlastního podnikání a stal se z něj freelancer. Dnes se ale postupně transformuje ve vlastní malou agenturu.

Zdrojem příjmu pro něj ale není jen práce pro klienty. Podstatnou část tvoří i příjmy ze školení, která nabízí na internetu. O jeho byznysu a o tom, jak pracuje, jsme si povídali v našem rozhovoru, který si můžete přehrát i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Ondřej začal podnikat na volné noze?
  • Jak jako freelancer pracuje a vydělává?
  • Jak prodává svá školení a nabízí služby klientům?
  • Proč se mu nepodařilo uspět s jeho první firmou?
  • Proč se chystá založit vlastní agenturu?
  • Čeho chce dosáhnout a jak?

Další rozhovory s freelancery:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě