Inzerce

Inzerce

Jak na PPC kampaně

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

„Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž vás rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí. Cílem marketingu je chytit rybu a udržovat ji při životě, nikoli ji pustit. Pokud chcete…

Před 7 roky

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak pomocí PPC reklamy propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také…

Před 7 roky

Je o váš projekt opravdu zájem? A jak na PPC kampaně?

Poslední dobou potkávám řadu mladých lidí, kteří mají zajímavé nápady a relativně dost času na to, aby je realizovali. Dále je to už jen maličký krůček ke vzniku startupu a potenciálně zajímavé obchodní příležitosti. Ale kolik takových startupů je úspěšných a…

Před 8 roky

Doporučené články

ondrej-svrcek-web

Ondřej Švrček (Mobilní rozhlas): Byznys s komunikací měst a obcí budoucnosti

ondrej-kania-web

Livestream: Ondřej Kania o řízení několika firem, spolupráci s investory, výběru nových zaměstnanců a získávání zájmu médií

vladimir-dedek-web

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

Tvorba eshopu

13 mýtů o provozování e-shopů, kterým věří začátečníci

Inzerce