Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.
Před 7 měsíců
Vybudujte web se statisícovou návštěvností. Podívejte se, jak vzniká Filmtoro, jak získává financování a co na začátku tvorby velkého portálu nepodcenit.
Před 3 roky
Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…
Před 4 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
„Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? (ticho) Kámen? (ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen.“ Všichni prodáváme mobily, a tak nás napadlo, že se všichni budeme jmenovat stejně. Proč tolik majitelů volí domény na základě klíčových…
Před 5 roky
Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci. Laik aby se v tom vyznal. Martin Šimko je SEO konzultant a…
Před 9 roky
Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo. Dnes je na volné noze, přednáší a publikuje. Jaká je podle něj budoucnost optimalizace pro vyhledávače, jsme se ho rozhodli zeptat…
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců