Inzerce

Jak dělat SEO

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 3 měsíci

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…

Před 2 roky

Inzerce

tomas-zahalka-web

Jak vybrat doménu pro váš web a proč (ne)řešit klíčová slova?

„Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? Zde! Kámen? (ticho) Kámen? (ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen.“ Všichni prodáváme mobily, a tak nás napadlo, že se všichni budeme jmenovat stejně. Proč tolik majitelů volí domény na základě klíčových…

Před 3 roky

Martin Šimko: SEO není mrtvé. A nikdy nebude

Zvyšovat, zvyšovat, zvyšovat. To se o návštěvnosti webových stránek říká. Nebo alespoň říkalo. Dnes se přístupy mění a spíše než na počet návštěvníků se hledí na jejich relevanci.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo.

Před 7 roky

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů