Inzerce

Inzerce

Facebook specialista

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 6 roky

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. Nedá dopustit na „volnou nohu“, která umožňuje větší flexibilitu, možnost ideálně skloubit…

Před 6 roky

Doporučené články

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

peter-porubsky-web

Peter Porubský (Linka bezpečí): Denně přijmeme až 500 hovorů. Nejčastěji od 14letých dívek

Inzerce