Inzerce

Inzerce

Facebook specialista

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem.

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi

Před 7 roky

Inzerce

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů