Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Automatizace firmy

Automatizace firmy je proces, při kterém se pomocí technologií a software řídí a optimalizují různé procesy a činnosti v rámci firmy. Cílem automatizace je zefektivnit práci a zlepšit výkonnost firmy.

Automatizace může zahrnovat řadu různých procesů, jako je například automatizace prodeje a marketingu, zpracování objednávek nebo řízení zásob. Použitím softwarových nástrojů a technologií lze také zlepšit komunikaci mezi jednotlivými odděleními firmy a usnadnit řízení projektů.

Automatizace může přinést řadu výhod, jako je zvýšení efektivity a produktivity práce, snížení chybovosti a zlepšení kvality výroby nebo služeb. Může také pomoci snížit náklady a zvýšit profitabilitu firmy. Je však důležité si uvědomit, že automatizace může mít také negativní (nebo přinejmenším kontroverzní) dopady, jako je například nahrazení lidských pracovníků technologiemi, což může vést ke ztrátě pracovních míst.

Jak zjistit, co ve firmě automatizovat?

Automatizace firemních procesů nemusí být nutně nákladná. Velmi často pro ni lze využít dostupné nástroje na internetu, které jsou zadarmo, případně za nepříliš velký poplatek.

Co automatizovat, můžete zjistit i sami. Nejprve je dobré identifikovat procesy a činnosti, které se pravidelně opakují, jsou zdlouhavé nebo náročné. Tyto procesy mohou být potenciálně vhodné k automatizaci.

Dalším krokem je analyzovat data a využít nástroje, jako jsou například analýzy procesů nebo zpětná vazba od zaměstnanců, abyste zjistili, které procesy jsou nejméně efektivní a nejvíce zdržují. To vám pomůže určit, na kterých procesech by se nejvíce projevila změna po automatizaci.

Je také důležité zohlednit finanční aspekty. Je třeba zvážit, zda se investice do automatizace vyplatí na základě očekávaných úspor a zvýšení efektivity.

Poslechněte si naše rozhovory o automatizaci firmy v praxi:

petr-macek-web

Systém na řízení firmy: Jak ho vybírat? | Petr Macek (Caflou)

Malé firmy mají jiné potřeby než ty velké. Petr Macek z Caflou sdílí své zkušenosti, jak vybírat systém pro řízení firmy.

Před 3 měsíce

vaclav-hlavacek-web

Automatizace procesů: Kde ve firmě ušetřit? | Václav Hlaváček

Zajímá vás automatizace firemních procesů, ale nevíte, jak a kde s ní začít? Václav Hlaváček v rozhovoru poradí, jak to změnit a kde firmy šetří nejvíce peněz.

Před 5 měsíců

Inzerce

vaclav-hlavacek-web

Automatizace firemních procesů. Kde začít? | Václav Hlaváček

Automatizace firemních procesů nemusí být drahou investicí. Začít s ní můžete ihned i sami. Poslechněte si zkušenosti specialisty Václava Hlaváčka.

Před 7 měsíců

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Usnadněte svým zaměstnancům práci a ušetřete peníze. Podívejte se, jak funguje nástroj Power BI a jak ho využít v praxi ve vaší firmě.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 2 roky

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Praktické ukázky využití automatizace procesů pro jednotlivce i firmy. Podívejte se, jaké nástroje použít a jak nad automatizací přemýšlet. Návod pro začátečníky.

Před 2 roky

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce