Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Jdeme v nich mnohem více do hloubky. Žádná teorie, pouze praxe.
Zpovídáme špičkové hosty z řad TOP podnikatelů a manažerů.
Cenné know-how pro majitele a šéfy malých i velkých firem.
Zjistit více

Inzerce

Čerpej ze zkušeností českých startupů a investorů

michal-horacek-web

Michal Horáček: Jak vznikla Fortuna?

Rozhovor s kandidátem na prezidenta České republiky o jeho podnikatelských začátcích i o příležitostech pro začínající podnikatele.

Před 5 roky

martin-wallner-web

Martin Wallner (Mixit): Ze seminární práce stamiliónový byznys

Fanoušci pořadu Den D, který v minulosti běžel na České televizi, Mixit velmi dobře znají. Dva studenti v něm totiž prezentovali svůj nápad na firmu, která by zákazníkům smíchala müsli a doručila plnou tubu na přání. Investici nedostali, dokonce i…

Před 5 roky

Inzerce

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Jak mohou inovovat i malé e-shopy? A jak bude svět e-commerce vypadat za 10 let?

Před 5 roky

david-pertl-web

David Pertl: Jak vzniklo Zavezu.cz?

Zavezu.cz aktuálně patří mezi nezmiňovanější služby ve startupové komunitě. Mohou za to nejen vysoké ambice, první úspěchy u zákazníků, ale i odkoupení 17% podílu společností Seznam.cz. Princip Zavezu.cz je jednoduchý – je vlastně spolujízdou pro věci a vy si díky…

Před 5 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-koubsky-web

Petr Koubský (iCollege): Dá se podnikání naučit?

Rozhovor s ředitelem vzdělávací akademie o podnikání, úspěchu a školství. Existuje recept na úspěch? A proč na iCollege neučí marketing?

Před 5 roky

simon-payne-jiri-rostecky-web

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu.“

Před 5 roky

lubos-volkov-web

Luboš Volkov: Lepšího designéra od horšího odlišuje schopnost nabídnout řešení problému

Designéři by měli být problem-solvers. Měli by být schopni najít řešení problému za jakoukoliv cenu.

Před 5 roky

marek-kriz-web

Marek Kříž: Ve 23 letech podíly ve 3 firmách a 30 zaměstnanců

Jak vypadá život mladého podnikatele a jaké byly Markovy začátky?

Před 5 roky

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

„Pokud nedává smysl, abyste v podnikání něco měli, tak je to vždycky drahý.“

Před 6 roky

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

A když vás média označují za úspěšného mladého podnikatele. Je vám to k něčemu?

Před 6 roky

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 6 roky

filip-mikschik-web

Filip Mikschik: Jak vznikl portál StartupJobs.cz?

Vše začalo v Lucerně. Po 13 dnech fungování se ozvali investoři z Mitonu…

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce