Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Šetek (Zaloto): Jak oslovit a získat investora, zkušenosti z jednání, tipy pro startupy

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pro srovnávač finančních produktů Zaloto se jeho zakladatelé rozhodli získat investora. Oslovili proto přes 10 investičních fondů a přibližně tolik angel investorů. Prošli tedy desítkami schůzek a jednání, které jim přinesly cenné zkušenosti. A právě o ně se s námi podělil CEO firmy Martin Šetek.

Rozebrali jsme to úplně celé – proč se firma rozhodla pro investora, jak určila výši požadované investice a nabízeného podílu, jak investory oslovovala, čím se je snažila zaujmout a proč nakonec investici nezískala.

Zmapovali jsme i to, jak se změnila prezentace firmy před investory v průběhu jednotlivých jednání a jaké připomínky investorů ji posunuly nejvíce. Náš rozhovor najdete i v podcastu o podnikání.

Další zkušenosti investorů a startupů:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

radek-klein-web

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-jk2

Jirkovi klienti #2: Vizualizace vás nezachrání. Makejte!

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)