Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Příběhy podnikatelů

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.

Před 1 týdnem

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

V Česku máme momentálně přes 50 tisíc e-shopů. Přes 30 tisíc z nich funguje na Shoptetu. Poslechněte si rozhovor s jeho zakladatelem Miroslavem Uďanem.

Před 2 týdny

Inzerce

Premium
alex-ilyash-web

Pandemie mu zavřela firmu. Rozjel novou a prodává do celého světa | Alex Ilyash

Jeho startupu se kvůli pandemii propadly tržby na nulu. S týmem ale dokázal rychle rozjet firmu, která už prodává do více jak 25 zemí světa.

Před 4 týdny

marek-cacka-web

Investování při budování firmy | Marek Čačka

Marek Čačka podniká přes 20 let. Založil celou skupinu firem a peníze investuje nejen do nich, ale své investice diverzifikuje. Poslechněte si, jak nad penězi přemýšlí.

Před 1 měsíc

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze

Jeden z nejpopulárnějších copywriterů v Česku – Otto Bohuš otevřeně o tom, že už se dávno neživí psaním pro klienty.

Před 2 měsíce

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Petr Borkovec založil několik velmi úspěšných firem. V rozhovoru detailně popisuje, jak vymýšlí nové byznys modely a jak být v podnikání úspěšný.

Před 2 měsíce

peter-maslik-web

Desítky tisíc investorů do nemovitostí. To je Investown.cz | Peter Maslík

Investovat díky nim může skoro každý. Přesto jejich přijetí na trhu nebylo růžové. Podívejte se, jak se buduje Investown.cz.

Před 2 měsíce

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 2 měsíce

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 2 měsíce

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 2 měsíce

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

Trdlokafé provozuje 50 prodejen po celém Česku. Přidat se mezi ně můžete i vy. V rozhovoru Radek Klein popisuje frančízový byznys firmy.

Před 3 měsíce

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Jak nastartovat výrobu vlastních produktů a jak jich prodat co nejvíce? Poradí Zuzana Fryaufová z young_block.

Před 3 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Inzerce