Inzerce

Komunikace

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 dnem

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 6 dny

Inzerce

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 1 týdnem

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?

Před 2 týdny

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

27 let pracovala ve vedeních několika nadnárodních korporací. Co se naučila o jejich řízení a jak nastavit pevné základy pro růst firmy?

Před 2 týdny

michal-weiser-web

Zkušení vývojáři: Jak je získat a jak s nimi pracovat? | Michał Weiser (finGOOD.cz)

Jak motivovat zkušené vývojáře, aby chtěli pracovat zrovna pro vaši firmu? Jak je v ní potom udržet a co jim nabídnout v konkurenci obrovských firem?

Před 3 týdny

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Tohle je v podstatě kurz copywritingu. Zkušený lektor tvůrčího psaní vám poradí, jak se naučit dlouhodobě a konzistentně psát kvalitní texty a dělat copywriting.

Před 3 týdny

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Jak přivést juniorní i seniorní zaměstnance do vaší agentury? A co funguje jedné z nejpopulárnějších agentur v Česku? Poslechněte si zkušenou HR specialistku z Fragile.

Před 3 měsíci

petr-meloun-web

Potenciál mladých zaměstnanců: Jak ho rozvíjet? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Vytěžte z potenciálu mladých zaměstnanců vaší firmy maximum. S provozním ředitelem jedničky na trhu si povíme, jak s mladou generací pracovat a jak ji motivovat.

Před 4 měsíci

dvorak-mikulas-web

Jak předat firmu nástupci? | Jiří Dvořák a Zdeněk Mikuláš

Chcete svou firmu předat nástupci? Zjistěte, jak nad tím přemýšlet, jak nástupce najít a jaká od toho mít očekávání.

Před 4 měsíci

zuzana-sevcikova-web

Vlastní tým na volné noze: Jak ho vytvořit? | Zuzana Ševčíková

Rozšiřte svoje podnikání a nabídněte klientům víc. Markeťačka Zuzana Ševčíková vám poví, jak vytvořila tým na volné noze a jak funguje v praxi.

Před 6 měsíci

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.

Před 6 měsíci

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?