Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Ženy

Premium
eva-cejkova-web

Eva Čejková pro ženy: Jak si nastavit podnikání?

Jak si mohou ženy nastavit byznys tak, aby mohly zůstat ženami? Jak uspět v prostředí zaměřeném na sílu a výkon? A v čem jsou v podnikání ženy jiné než muži?

Před 2 roky

valina-kocianova-web

Valina Kociánová: Tvorba e-shopu Samostatné-dítě.cz, podnikání při mateřské

Valina Kociánová je další z podnikatelek, které založily vlastní e-shop při mateřské. Povídali jsme si o tom, jak e-shop Samostatné-dítě.cz rozjížděla a jak dokázala zkombinovat péči o malé dítě s podnikáním. Diskuze přišla i na to, jak získat první zákazníky…

Před 5 roky

Inzerce

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Jak rozjet e-shop bez peněz a s dětmi na krku?

Petra Plemlová je zakladatelkou e-shopu s designovými látkami a metrážemi pro děti. Provozuje e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz, jejichž měsíční obrat se pohybuje kolem 3 miliónu korun. Zajímavé je, že Petra začínala na Fler.cz a e-shopy rozjížděla v době, kdy ji…

Před 7 roky

Podnikání v sukni: V čem to mají ženy odlišné od mužů

Na našich stránkách se můžete setkat s příběhy úspěšných žen, které se vlastními silami dostaly mezi podnikatelské špičky. Je podnikání žen v něčem odlišné od podnikání mužů? Mají ženy světu podnikání vůbec co dát? Faktem je, že mezi českými podnikateli jsou muži…

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce