Tvorba internetového obchodu nemusí být nutně složitá, přesto vám doporučujeme některé věci nepodcenit. Na našem webu jsme vyzpovídali stovky zakladatelů e-shopů a vybíráme pro vás to nejdůležitější, co byste na začátku podnikání měli vědět.
Chcete-li vytvořit internetový obchod, budete potřebovat několik věcí. Prvním krokem bude zvolit platformu pro vytváření internetových obchodů. Na trhu jich najdete hned několik, a proto vám doporučujeme jednotlivé platformy prozkoumat a vyzkoušet. Zvolte tu, která nejvíc vyhovuje vašim potřebám a která je dobře hodnocena dalšími e-shopy.
Dále budete potřebovat doménu, což je adresa vašeho internetového obchodu. Zvolte ji tak, aby byla snadno zapamatovatelná a nezaměnitelná. Dejte si pozor na domény, které jsou chráněny ochrannou známkou. Pokud plánujete do budoucna prodávat i do zahraničí, vyberte doménu, která bude použitelná i tam.
Tvorba internetového obchodu není jen o vytvoření webu a spuštění prodeje produktů. Zásadním krokem je vytvoření efektivní strategie, která vám pomůže e-shop skutečně rozjet, prodávat vašim zákazníkům a v podnikání růst.
V našich rozhovorech se tomuto tématu věnujete podrobně. Mezi nejčastější chyby, které e-shopy dělají, patří tyto:
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 9 měsíců
Marketing se stále zdražuje. Navíc roste konkurence. Jak na to mají reagovat malé e-shopy a jak jim nastartovat marketing?
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?
Před 2 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce