Inzerce

Inzerce

Support

Noční můry zákaznického servisu: Vezměte si ponaučení, jak se to nemá dělat

Asi není nutno připomínat, že to jsou právě stálí zákazníci, kteří tvoří značnou (často většinovou) část příjmů podnikatele. Zákazník, který se k vám rád vrací, je pro vás určitou zárukou a jistotou do budoucna. Navíc je víc než pravděpodobné, že u…

Před 7 roky

Doporučené články

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

milan-fiala-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Inzerce