Inzerce

Inzerce

Selfpromo

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat. Karel Novotný o sobě tvrdí, že po 15 letech v byznysu už ví, jak tyto značky fungují, což dokazuje i…

Před 7 roky

Úspěšná sebeprezentace: Jak uspět při propagování sebe sama?

Schopnosti a zkušenosti tvoří profesionála a odrážejí se v jeho práci, která poté mluví sama za sebe a je pro autora nejlepší reklamou. Problém však nastává ve chvíli, kdy nedostanete šanci předvést, co skutečně dovedete. S tímto úskalím se střetávají zejména podnikatelé…

Před 8 roky

Inzerce

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Inzerce