Inzerce

Selfpromo

Karel Mindless Novotný: Každý budujeme značku, většina z nás ale nevědomě

Svět je plný značek, každý z nás se s nimi denně setkává. Vlastní značka může být základem úspěchu, když víme, jak ji vybudovat.

Před 8 roky

Úspěšná sebeprezentace: Jak uspět při propagování sebe sama?

Schopnosti a zkušenosti tvoří profesionála a odrážejí se v jeho práci, která poté mluví sama za sebe a je pro autora nejlepší reklamou.

Před 8 roky

Inzerce

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání