Inzerce

Inzerce

PR

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Jak mohou e-shopy dělat vlastní PR? A proč většinu blogů e-shopů nikdo nečte?

Před 4 roky

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

Michalovi Majnušovi je 24 let, přesto už má za sebou bohatou kariéru. Pracoval jako marketingový konzultant v České spořitelně, jako copywriter v Okay, marketingový manažer pro UNIFER a teď působí jako PR specialista v Kiwi.com, dříve známém jako Skypicker. Co…

Před 4 roky

Tomáš Skolek

Tomáš Skolek: Jak přilákat pozornost médií?

Fungují tiskové zprávy? S čím konkrétně oslovit novináře? A jak vypadá práce PR specialisty? Přečtěte si rozhovor.

Před 4 roky

Petra Kopuletá: Dobré vztahy se zákazníkem jsou základem pro úspěšnou spolupráci

Nevysvětlíme vám, co to je PR, protože kdybyste to nevěděli, nebudete hledat PR agenturu. To píše na svém webu agentura PETRARKA | PR vedená Jaroslavou Lokajovou a Petrou Kopuletou. Té jsem se zeptal, jak budovat vztah s našimi zákazníky a jak…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. Nedá dopustit na „volnou nohu“, která umožňuje větší flexibilitu, možnost ideálně skloubit…

Před 6 roky

Doporučené články

petr-macek-9-web

Petr Macek: Jak na finanční řízení digitální agentury?

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

Inzerce