Podnikání v Číně není v Česku překvapivě moc populární. Je zajímavé sledovat, že řada firem uvažuje zejména nad expanzí na západ, ale asijské trhy výrazně podceňuje. Přitom i česká firma může v Číně uspět, případně se od tamních firem lecčemu přiučit. Poslechněte si, jak se v Číně podniká a jaká je mentalita tamních podnikatelů:
V čem se liší čínské e-shopy od těch českých? A jaké trendy můžeme v Číně sledovat už nyní? Svoje zkušenosti s podnikáním v Číně sdílel Jan Laštůvka.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců