Inzerce

Čínská e-commerce: Co se z ní můžeme naučit? | Jan Laštůvka

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

O Číně se v Česku v souvislosti s e-commerce moc nemluví. Přesto se minimálně řadí mezi světové e-commerce lídry. Zakladatel MonkeyData a Lemonera Jan Laštůvka se mnou rozebral, jaké trendy můžeme v čínské e-commerce vidět a jak jednoho dne ovlivní české e-shopy.

Čína je podle některých odborníků jedničkou v e-commerce na světě. V Česku se ale nejvíc inspirujeme zejména na západních e-shopech. Spíš než od Alibaby se učíme od Amazonu. Proč tomu tak je a v čem se čínské e-shopy liší od těch českých?

Honza rozebral i svoje vlastní zkušenosti s podnikáním v Číně. Na vlastní kůži si vyzkoušel jednání s čínskými dodavateli a navštívil i jejich továrny. Co se od nich můžeme naučit a na co se připravit, pokud chcete i vy v Číně podnikat?

Celý rozhovor najdete i v našem e-commerce podcastu.

Více rozhovorů o e-commerce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

e-commerce-2018-web

Implementace GDPR ani vstup Amazonu nezastaví růst české e-commerce, tvrdí experti

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

Právě vyšlo

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Nejoblíbenější

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize