O Číně se v Česku v souvislosti s e-commerce moc nemluví. Přesto se minimálně řadí mezi světové e-commerce lídry. Zakladatel MonkeyData a Lemonera Jan Laštůvka se mnou rozebral, jaké trendy můžeme v čínské e-commerce vidět a jak jednoho dne ovlivní české e-shopy.
Čína je podle některých odborníků jedničkou v e-commerce na světě. V Česku se ale nejvíc inspirujeme zejména na západních e-shopech. Spíš než od Alibaby se učíme od Amazonu. Proč tomu tak je a v čem se čínské e-shopy liší od těch českých?
Honza rozebral i svoje vlastní zkušenosti s podnikáním v Číně. Na vlastní kůži si vyzkoušel jednání s čínskými dodavateli a navštívil i jejich továrny. Co se od nich můžeme naučit a na co se připravit, pokud chcete i vy v Číně podnikat?
Celý rozhovor najdete i v našem e-commerce podcastu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.