Inzerce

Inzerce

Personalizace e-shopu

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další. Zeptal jsem se ho, co to vůbec inteligentní e-mailing je, proč e-maily personalizovat a zda…

Před 6 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní. Dnes vede Persoo.cz a se svým týmem vyvíjí nástroj pro personalizaci e-shopů. Se mnou…

Před 6 roky

Doporučené články

babicka-pocitac-web

3 super levné metody online uživatelského testování

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

zena-psani-vztek-web

5 chyb, kterých se dopouštějí začínající copywriteři, když hledají práci

Inzerce