Inzerce

Personalizace e-shopu

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Co musí udělat váš copywriter, aby jeho texty pomohly personalizaci webu? A jak celkově pracovat s vašimi daty, aby zákaznický zážitek byl co nejvyšší?

Před 3 měsíci

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

Jak správně nastavit vyhledávání na e-shopu? Na ukázce inSPORTline uvidíte, jak se kvalita vyhledávání může lišit a jaký to může mít dopad na obrat e-shopu.

Před 5 měsíci

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 9 měsíci

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Co rozhodne o úspěchu e-shopů v budoucnu? Jak se změní trh a proč je důležité nepodceňovat personalizaci? Poslechněte si zkušenosti inSPORTline a Radka Sakáče.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 1 rokem

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další.

Před 7 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní.

Před 7 roky

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů