Inzerce

Personalizace e-shopu

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Jak nastavit vyhledávání na vašem e-shopu, aby fungovalo co nejlépe? A jak se bude na webech vyhledávat v budoucnu?

Před 2 týdny

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Co musí udělat váš copywriter, aby jeho texty pomohly personalizaci webu? A jak celkově pracovat s vašimi daty, aby zákaznický zážitek byl co nejvyšší?

Před 6 měsíci

Inzerce

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

Jak správně nastavit vyhledávání na e-shopu? Na ukázce inSPORTline uvidíte, jak se kvalita vyhledávání může lišit a jaký to může mít dopad na obrat e-shopu.

Před 7 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 12 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Co rozhodne o úspěchu e-shopů v budoucnu? Jak se změní trh a proč je důležité nepodceňovat personalizaci? Poslechněte si zkušenosti inSPORTline a Radka Sakáče.

Před 1 rokem

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 2 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další.

Před 7 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní.

Před 7 roky

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)