Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Personalizace e-shopu

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Jak nastavit vyhledávání na vašem e-shopu, aby fungovalo co nejlépe? A jak se bude na webech vyhledávat v budoucnu?

Před 10 měsíců

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

Co musí udělat váš copywriter, aby jeho texty pomohly personalizaci webu? A jak celkově pracovat s vašimi daty, aby zákaznický zážitek byl co nejvyšší?

Před 1 rokem

Inzerce

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

Jak správně nastavit vyhledávání na e-shopu? Na ukázce inSPORTline uvidíte, jak se kvalita vyhledávání může lišit a jaký to může mít dopad na obrat e-shopu.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Podívejte se na výsledky průzkumu mezi 445 českými e-shopy a zjistěte, jak přistupují k zákaznickému servisu a jaké v něm dosahují kvality.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Co rozhodne o úspěchu e-shopů v budoucnu? Jak se změní trh a proč je důležité nepodceňovat personalizaci? Poslechněte si zkušenosti inSPORTline a Radka Sakáče.

Před 2 roky

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 2 roky

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Jan Penkala je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti také službu inteligentní e-mailing. Pomáhal s ním například klientům, jako je Tescoma, Kytary.cz a další.

Před 8 roky

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Jakub Černý pracoval v Seznam.cz, kde měl na starosti relevanci fulltextového vyhledávání. Později si prošel velkou korporací i malou firmou, ale nakonec se rozhodl vybudovat firmu vlastní.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Inzerce