Inzerce

Osobní značka

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vypovídá brand odborníků něco o kvalitě jejich práce? A jak poznat skutečného profesionála?

Před 4 roky

Inzerce: Proces budování značky – tipy pro začínající podnikatele

Značka nebo brand je představa, která se lidem vybaví po vyslovení názvu firmy či jména podnikatele, po spatření loga, všechny myšlenky, které jim běží hlavou v okamžiku setkání s výrobkem, grafickou podobou tiskovin a prezentací. Do značky jsou vloženy hodnoty, myšlenky, dovednosti,…

Před 6 roky

Inzerce

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…

Před 6 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání