Inzerce

Inzerce

Osobní značka

petra-vetrovska-web

Petra Větrovská: Jak se buduje brand freelancera?

Vypovídá brand odborníků něco o kvalitě jejich práce? A jak poznat skutečného profesionála?

Před 3 roky

Inzerce: Proces budování značky – tipy pro začínající podnikatele

Značka nebo brand je představa, která se lidem vybaví po vyslovení názvu firmy či jména podnikatele, po spatření loga, všechny myšlenky, které jim běží hlavou v okamžiku setkání s výrobkem, grafickou podobou tiskovin a prezentací. Do značky jsou vloženy hodnoty, myšlenky, dovednosti,…

Před 6 roky

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování hodnoty značky. Své o tom ví i Markéta Kabátová, která vedla marketingový tým ve Webnode a dnes pracuje v Googlu. Markéto, co je…

Před 6 roky

Doporučené články

martin-brablec-web

Martin Brablec: Content marketing u malých a středních e-shopů prakticky

jakub-strycek-web

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

jindrich-sidlo-web

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Inzerce