Inzerce

Návod

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

✅ NÁVOD pro začátečníky. Jak používat UTM parametry a co díky nim můžete měřit? Přečtěte si náš bezplatný článek a naučte se UTM parametry používat.

Před 6 roky

Jak poznat svou cílovou skupinu?

Jasné definování vaší cílové skupiny je klíčovým faktorem pro řadu oblastí podnikání. Ať už se jedná o způsob propagace vašeho zboží nebo služeb, komunikaci se zákazníky nebo samotné nabízení vašich produktů, bez jasné představy o tom, komu tyto produkty nabízíte a s kým komunikujete, nedosáhnete nikdy patřičného úspěchu.

Před 8 roky

Inzerce

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 2. část

Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů.

Před 8 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 1. část

Mladý muž Mike Ramsey v roce 2009 založil agenturu pro internetový marketing Nifty Marketing. Čtyři roky budování úspěšné agentury nyní pro stránku Moz.com shrnul do dvaceti životních lekcí, které mu podnikání uštědřilo.

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)