Inzerce

Inzerce

Návod

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

✅ NÁVOD pro začátečníky. Jak používat UTM parametry a co díky nim můžete měřit? Přečtěte si náš bezplatný článek a naučte se UTM parametry používat.

Před 7 roky

Jak poznat svou cílovou skupinu?

Jasné definování vaší cílové skupiny je klíčovým faktorem pro řadu oblastí podnikání. Ať už se jedná o způsob propagace vašeho zboží nebo služeb, komunikaci se zákazníky nebo samotné nabízení vašich produktů, bez jasné představy o tom, komu tyto produkty nabízíte a s kým komunikujete, nedosáhnete nikdy patřičného úspěchu.

Před 8 roky

Inzerce

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 2. část

Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů.

Před 8 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 1. část

Mladý muž Mike Ramsey v roce 2009 založil agenturu pro internetový marketing Nifty Marketing. Čtyři roky budování úspěšné agentury nyní pro stránku Moz.com shrnul do dvaceti životních lekcí, které mu podnikání uštědřilo.

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý