Inzerce

Návod

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

✅ NÁVOD pro začátečníky. Jak používat UTM parametry a co díky nim můžete měřit? Přečtěte si náš bezplatný článek a naučte se UTM parametry používat.

Před 6 roky

Jak poznat svou cílovou skupinu?

Jasné definování vaší cílové skupiny je klíčovým faktorem pro řadu oblastí podnikání. Ať už se jedná o způsob propagace vašeho zboží nebo služeb, komunikaci se zákazníky nebo samotné nabízení vašich produktů, bez jasné představy o tom, komu tyto produkty nabízíte a s kým komunikujete, nedosáhnete nikdy patřičného úspěchu.

Před 7 roky

Inzerce

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 2. část

Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů.

Před 8 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 1. část

Mladý muž Mike Ramsey v roce 2009 založil agenturu pro internetový marketing Nifty Marketing. Čtyři roky budování úspěšné agentury nyní pro stránku Moz.com shrnul do dvaceti životních lekcí, které mu podnikání uštědřilo.

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně