Inzerce

Inzerce

Návod

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

Víte o tom, že si můžete velmi jednoduše usnadnit vyhodnocování svých online marketingových aktivit, a nepotřebujete k tomu žádné pokročilejší znalosti? Slouží k tomu tzv. UTM parametry, které (zjednodušeně) přidáte ke svým odkazům a analytické nástroje tak získají další informace….

Před 6 roky

Jak poznat svou cílovou skupinu?

Jasné definování vaší cílové skupiny je klíčovým faktorem pro řadu oblastí podnikání. Ať už se jedná o způsob propagace vašeho zboží nebo služeb, komunikaci se zákazníky nebo samotné nabízení vašich produktů, bez jasné představy o tom, komu tyto produkty nabízíte…

Před 7 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 2. část

Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů. První naleznete zde. 11. Odměňujte svůj tým Jste dobří v oceňování lidí, kteří pro vás pracují?…

Před 7 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 1. část

Mladý muž Mike Ramsey v roce 2009 založil agenturu pro internetový marketing Nifty Marketing. Čtyři roky budování úspěšné agentury nyní pro stránku Moz.com shrnul do dvaceti životních lekcí, které mu podnikání uštědřilo. Mike začal svou kariéru podobně jako mnoho jiných mladých podnikatelů:…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

Inzerce