Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Motivační příběhy

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 4 roky

vladimir-kovar-web

68. nejbohatší Čech Vladimír Kovář: Jak vybudoval Unicorn a co mu v podnikání pomáhá nejvíce?

Vladimír Kovář je podle českého Forbesu 68. nejbohatším Čechem. Jeho společnost Unicorn má roční obrat kolem 3 miliard korun. Poslechněte si, jak začínal podnikat a co mu pomohlo v podnikání uspět. Unicorn je společnost, která nabízí informační systémy a je…

Před 5 roky

Inzerce

Muhammad Yunus: Příběh muže, který půjčoval chudým lidem a dokázal, že i z malých investic lze udělat velký zisk

Muhammad Yunus  je bangladéšským bankéřem, ekonomem a držitelem Nobelovy ceny za mír. Začínal jako profesor ekonomie. Během této doby ho napadl koncept „mikro-půjček“ (poskytování drobných půjček chudým podnikatelům, kteří jsou málo finančně zajištěni na to, aby získali úvěr tradiční cestou) a „mikro-finančnictví“. Tyto půjčky se…

Před 10 roky

Richard Branson, britský podnikatel, který na jedné značce vytvořil obrovské impérium

Dnes se podíváme blíže na podnikatele, který si dal za cíl vyletět až ke hvězdám, což se mu povedlo. Richard Branson totiž dokázal vytvořit nesmírně široké obchodní impérium zahrnující více jak tři sta společností, z nichž jedna se zabývá i lety…

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce