Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Marketingová strategie

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 rokem

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Jak nastavit marketing firmy, aby skutečně fungoval? A kdy využít externí specialisty a co si naopak dělat in-house? Více nez 20 let zkušeností Karla Novotného.

Před 2 roky

Inzerce

Premium
dominik-gazdos-web

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Měsíčně prodávají 70 tisíc již použitých knih a investoval do nich Miton. Kromě chytrého naceňování knih jsou za tím i promyšlené procesy jejich výkupu a hodnocení.

Před 2 roky

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Zjistěte, jak najít zkušené marketéry do vaší firmy, jak řídit jejich práci a jak váš marketing co nejvíc zefektivnit. Poradí markeťačka s 20 lety zkušeností.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

muz-obrazky-web

4 pomůcky, díky kterým se na svůj marketing můžete dívat s nadhledem

Usnadněte si to. Díky těmto pomůckám se na svou marketingovou strategii a plán budete dívat s nadhledem. Je to snadné…

Před 8 roky

Jakub Kašparů: Analýza klíčových slov je základním kamenem každého projektu

Analýza klíčových slov je pro mnohé jedna velká neznámá. Podle Jakuba Kašparů, spolumajitele společnosti Lynt services, je to však základní kámen všech úspěšných projektů. V čem je tato analýza tak důležitá, jak nám dokáže pomoci a je složité si ji…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce