Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Lukáš Pítra

První ročník ShopCampu se vydařil, záplava praktických rad vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery

Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů – Shoptet a ShopSys.

Před 8 roky

Martin Hoffmann: Slabinou začínajících konzultantů je nedostatečná schopnost komplexního pohledu na byznys klienta

Práci konzultanta jsme se už v našich článcích několikrát věnovali. Narazili jsme na ni třeba v rozhovoru s Martinem Matějkou nebo s Lukášem Pítrou.

Před 8 roky

Inzerce

Martin Matějka: Freelancing je obrovská svoboda, ale i obrovská zodpovědnost

Jít do toho, či nejít, toť otázka. Podnikání na volné noze s sebou nese řadu výhod i nevýhod. Své nám o tom řekl třeba David Lörincz, který opustil zaměstnání a dnes se řadí mezi přední konzultanty se specializací na sociální sítě. Podobnou cestu absolvoval i Martin Matějka, ale o pár let dřív, a zaujalo ho SEO. Dnes je mu třicet a freelancerem se stal před sedmi lety.

Před 9 roky

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Pavel Ungr se řadí mezi naprostou špičku českých SEO konzultantů. Pracoval pro největší české agentury jako H1.cz a Ataxo.

Před 9 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Lukáš Pítra: Freelancer by měl umět vnímat hodnotu svého času i své práce

SEO konzultant Lukáš Pítra patří mezi špičky ve svém oboru. Spravuje vlastní internetový blog, je členem skupiny freelancerů Markeťákov a čas od času se ve svých projevech neubrání špetce kontroverze.

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Inzerce