Inzerce

Inzerce

Jiří Najman

Jsou už vizitky passé?

K podnikání patří vizitky, to vím. Nevím ale, zda jsou už otázkou minulosti nebo si je máme tisknout i nadále. Někdo totiž tvrdí, že se bez vizitek nemůže obejít. Jiní naopak říkají, že je to starý zvyk a v moderní…

Před 6 roky

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…

Před 6 roky

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech…

Před 6 roky

Doporučené články

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Inzerce