Inzerce

Jiří Najman

Jsou už vizitky passé?

K podnikání patří vizitky, to vím. Nevím ale, zda jsou už otázkou minulosti nebo si je máme tisknout i nadále.

Před 7 roky

Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

Všichni stále mluví o bannerové slepotě, tedy o naší vypěstované neschopnosti vnímat grafické reklamní prvky. Přesto ale vidím stovky, možná tisíce webů, které jsou bannerů plné. Přijde mi to jako zajímavý protiklad, kdy jedni říkají, že jsou už bannery mrtvé,…

Před 7 roky

Inzerce

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech daří?

Před 7 roky

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?