Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak prodávat knihy

Jarek Mikeš: Napsal jsem knihu pro všechny, kdo neví, co je v podnikání může potkat

Jarek Mikeš začal na internetu pracovat už ve svých 17 letech jako zaměstnanec jedné rakouské firmy. Za čtyři roky se stal OSVČ, a zahájil tak svou podnikatelskou kariéru. Dnes je majitelem firmy WebSeller s.r.o., která provozuje stovky internetových stránek a…

Před 10 roky

Lukáš Mikulaško: Největší chybou provozovatele eshopu je to, že se nevzdělává a nesleduje aktuální trendy

Rozvojem informačních technologií se snížil zájem o tištěná média, mezi něž patří i knihy. Přesto na internetu existuje řada velkých obchodů, které dnes a denně knihy prodávají. Jedním z nich je slovenský eshop UpBook.sk, který provozuje Lukáš Mikulaško. V tomto…

Před 10 roky

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce