Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

E-commerce agentury

E-commerce agentury jsou společnosti, které pomáhají e-shopům s růstem a rozvojem. Zaměřují se na různé oblasti podnikání v e-commerce, jako je například marketing, tvorba e-shopu, firemní procesy a finanční řízení.

Díky svým týmům specialistů jsou schopné poskytnout e-shopům profesionální poradenství a pomoci jim s rozvojem byznysu.

E-commerce agentury se často zabývají marketingovými strategiemi pro e-shopy, aby se zvýšila jejich návštěvnost a prodejnost. Pomáhají s vytvářením a implementací marketingových kampaní, a to například v rámci PPC reklamy nebo sociálních sítí.

Často také pomáhají e-shopům s expanzí do zahraničí, což je velkým přínosem pro ty, kteří se chtějí dostat na nové trhy.

Některé agentury také pomáhají e-shopům s tvorbou a designem jejich webových stránek. Týmy specialistů vědí, jak vytvořit uživatelsky příjemný a přitažlivý e-shop, který zákazníky zaujme a přiměje je k nákupu.

Poslechněte si některé z našich rozhovorů s představiteli e-commerce agentur:

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Dexfinity je původem slovenská agentura, ve které pracuje necelá stovka e-commerce specialistů a která pomáhá slovenským i českým e-shopům růst, expandovat a prosperovat.

Před 4 měsíce

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

Konkrétní tipy, jak připravit e-shop na rok 2023. Samuel Ondrišák z Dexfinity nasdílel své největší zkušenosti a tipy pro všechny internetové prodejce.

Před 10 měsíců

Inzerce

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

V Česku máme momentálně přes 50 tisíc e-shopů. Přes 30 tisíc z nich funguje na Shoptetu. Poslechněte si rozhovor s jeho zakladatelem Miroslavem Uďanem.

Před 10 měsíců

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 11 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 12 měsíců

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce