E-commerce agentury jsou společnosti, které pomáhají e-shopům s růstem a rozvojem. Zaměřují se na různé oblasti podnikání v e-commerce, jako je například marketing, tvorba e-shopu, firemní procesy a finanční řízení.
Díky svým týmům specialistů jsou schopné poskytnout e-shopům profesionální poradenství a pomoci jim s rozvojem byznysu.
E-commerce agentury se často zabývají marketingovými strategiemi pro e-shopy, aby se zvýšila jejich návštěvnost a prodejnost. Pomáhají s vytvářením a implementací marketingových kampaní, a to například v rámci PPC reklamy nebo sociálních sítí.
Často také pomáhají e-shopům s expanzí do zahraničí, což je velkým přínosem pro ty, kteří se chtějí dostat na nové trhy.
Některé agentury také pomáhají e-shopům s tvorbou a designem jejich webových stránek. Týmy specialistů vědí, jak vytvořit uživatelsky příjemný a přitažlivý e-shop, který zákazníky zaujme a přiměje je k nákupu.
Poslechněte si některé z našich rozhovorů s představiteli e-commerce agentur:
Dexfinity je původem slovenská agentura, ve které pracuje necelá stovka e-commerce specialistů a která pomáhá slovenským i českým e-shopům růst, expandovat a prosperovat.
Před 4 měsíce
Konkrétní tipy, jak připravit e-shop na rok 2023. Samuel Ondrišák z Dexfinity nasdílel své největší zkušenosti a tipy pro všechny internetové prodejce.
Před 10 měsíců
V Česku máme momentálně přes 50 tisíc e-shopů. Přes 30 tisíc z nich funguje na Shoptetu. Poslechněte si rozhovor s jeho zakladatelem Miroslavem Uďanem.
Před 10 měsíců
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 11 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.
Před 12 měsíců
V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.
Před 1 rokem
Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.