Inzerce

Co je to ROPO efekt

Zkatka ROPO efekt představuje první písmena anglického „Research Online – Purchase Offline“. Představit si pod ní můžeme situaci, kdy zákazník vyhledá informace o zboží na internetu, ale následně si jej dojde koupit do kamenné prodejny. Pro internetové obchody může taková situace představovat problém, a to zejména v situaci, kdy nemají vybudovanou vlastní síť prodejen.


Podívejte se, jak kamenné prodejny buduje největší český e-shop Alza.cz.

eshopista-ropo-web

ROPO efekt je pro e-shopy novou výzvou, míní experti panelu Eshopista

Každý třetí návštěvník e-shopu si informace o zboží zjistí online, ale samotný nákup realizuje v kamenné prodejně. Podle expertů panelu e-shopista nepředstavuje samotný ROPO efekt pro e-shopy zásadní problém. Řada z nich jde v tomto ohledu svým zákazníkům naproti realizací showroomů a kamenných…

Před 3 roky

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií