Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Co je to ROPO efekt

Zkatka ROPO efekt představuje první písmena anglického „Research Online – Purchase Offline“. Představit si pod ní můžeme situaci, kdy zákazník vyhledá informace o zboží na internetu, ale následně si jej dojde koupit do kamenné prodejny. Pro internetové obchody může taková situace představovat problém, a to zejména v situaci, kdy nemají vybudovanou vlastní síť prodejen.


Podívejte se, jak kamenné prodejny buduje největší český e-shop Alza.cz.

eshopista-ropo-web

ROPO efekt je pro e-shopy novou výzvou, míní experti panelu Eshopista

Každý třetí návštěvník e-shopu si informace o zboží zjistí online, ale samotný nákup realizuje v kamenné prodejně. Podle expertů panelu e-shopista nepředstavuje samotný ROPO efekt pro e-shopy zásadní problém. Řada z nich jde v tomto ohledu svým zákazníkům naproti realizací showroomů a kamenných…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce