Inzerce

Inzerce

Co je to ROPO efekt

Zkatka ROPO efekt představuje první písmena anglického „Research Online – Purchase Offline“. Představit si pod ní můžeme situaci, kdy zákazník vyhledá informace o zboží na internetu, ale následně si jej dojde koupit do kamenné prodejny. Pro internetové obchody může taková situace představovat problém, a to zejména v situaci, kdy nemají vybudovanou vlastní síť prodejen.


Podívejte se, jak kamenné prodejny buduje největší český e-shop Alza.cz.

eshopista-ropo-web

ROPO efekt je pro e-shopy novou výzvou, míní experti panelu Eshopista

Každý třetí návštěvník e-shopu si informace o zboží zjistí online, ale samotný nákup realizuje v kamenné prodejně. Podle expertů panelu e-shopista nepředstavuje samotný ROPO efekt pro e-shopy zásadní problém. Řada z nich jde v tomto ohledu svým zákazníkům naproti realizací showroomů a kamenných…

Před 2 roky

Doporučené články

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka.cz): Jak na vendor marketing e-shopu?

Inzerce