Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Řízení a plánování cashflow firmy

Řízení a plánování cashflow v podnikání je velmi podceňovanou disciplínou v rámci finančního řízení firem, které nepřikládá dostatečnou váhu většina podnikatelů. Firmy i živnostníci ale potřebují mít přehled o toku peněz ve svém podnikání, tedy o svých příjmech, výdajích a výhledech do budoucnosti. Špatně řízené a plánované cashflow může podnikatele přivést i do existenčních problémů, a proto je nutné ho nepodceňovat.

V této rubrice najdete praktické návody, jak nad řízením vašeho cashflow přemýšlet a jak k němu přistoupit.

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Vybudoval firmu, která má 42 kamenných prodejen. Na poli papírnictví patří mezi nejvýraznější hráče. Přesto už nemá, kam růst, jak to Milan Petr s McPenu řeší?

Před 2 dny

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Slovenská verze Slevomatu neměla na trhu dobrou pověst a její tým se po nástupu Aleše v podstatě rozpadl. Firma tak musela začínat znovu. Poslechněte si víc.

Před 2 týdny

Inzerce

Premium
dominik-gazdos-web

Knihobot málem zkrachoval. Jak se zachránil? | Dominik Gazdoš

Nestály za tím jen události ve světě, ale i špatná interní rozhodnutí a strategie. O řešení krize se rozpovídal její spoluzakldatel a CEO Dominik Gazdoš.

Před 2 měsíce

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 3 měsíce

petr-macek-web

Systém na řízení firmy: Jak ho vybírat? | Petr Macek (Caflou)

Malé firmy mají jiné potřeby než ty velké. Petr Macek z Caflou sdílí své zkušenosti, jak vybírat systém pro řízení firmy.

Před 3 měsíce

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 4 měsíce

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Petr Borkovec založil několik velmi úspěšných firem. V rozhovoru detailně popisuje, jak vymýšlí nové byznys modely a jak být v podnikání úspěšný.

Před 4 měsíce

Premium
martin-faith-web

Data-driven: Jak naučit firmu přemýšlet datově? | Martin Faith (Top4Sport)

Top4Sport provozuje téměř stovku e-shopů. Ročně dosahuje tržeb okolo 1 miliardy korun a expanduje do zahraničí. Podívejte se, jak se řídí přes data.

Před 5 měsíců

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.

Před 5 měsíců

vaclav-hlavacek-web

Automatizace procesů: Kde ve firmě ušetřit? | Václav Hlaváček

Zajímá vás automatizace firemních procesů, ale nevíte, jak a kde s ní začít? Václav Hlaváček v rozhovoru poradí, jak to změnit a kde firmy šetří nejvíce peněz.

Před 5 měsíců

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 5 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce