Inzerce

Řízení a plánování cashflow firmy

Řízení a plánování cashflow v podnikání je velmi podceňovanou disciplínou v rámci finančního řízení firem, které nepřikládá dostatečnou váhu většina podnikatelů. Firmy i živnostníci ale potřebují mít přehled o toku peněz ve svém podnikání, tedy o svých příjmech, výdajích a výhledech do budoucnosti. Špatně řízené a plánované cashflow může podnikatele přivést i do existenčních problémů, a proto je nutné ho nepodceňovat.

V této rubrice najdete praktické návody, jak nad řízením vašeho cashflow přemýšlet a jak k němu přistoupit.

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Bývalý finanční analytik PPF a Home Creditu hodnotí aktuální situaci v české ekonomice s ohledem zejména na e-shopy a banky. Přidává i predikce do budoucna.

Před 1 měsícem

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jaké možnosti pro získání externího financování české e-shopy využívají? Poslechněte si výsledky průzkumu mezi 150 firmami od společnosti Lemonero.

Před 1 měsícem

Inzerce

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

Najděte nové možnosti financování vašeho e-shopu. Zjistěte, podle čeho e-shopy hodnotí banky a služba Lemonero. Zlepšete svou pozici při jednání o podmínkách.

Před 3 měsíci

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Zakladatel úspěšné společnosti Partners ukazuje, jak řídí svou firmu, vytváří OKR a přemýšlí nad dlouhodobou strategií. Inspirujte se od něj pro svoje podnikání.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Zjistěte, jak firmy přistupují k řízení svého cashflow v době krize a jaká zavedli opatření, aby své peníze ochránily. Petr Macek pro vás zpracoval průzkum.

Před 4 měsíci

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

V určitý moment se podnikatelé rozhodnou začít budovat management firmy a vytvořit si tak tým vedoucích spolupracovníků, kteří jim s vedením firmy pomohou. Kdy se to ale skutečně vyplatí a jak si spočítat, kolik to bude stát? Budování managementu firmy…

Před 6 měsíci

lukas-korinek-2-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Finanční řízení agentury, cashflow, investice, spolupráce s klienty

Vítám vás u dalšího rozhovoru. A to zejména ty z vás, co budujete vlastní digitální agenturu. Když se totiž bavím s lidmi jako vy, často si všímám, že ve svých firmách výrazně podceňují finanční řízení. Přitom právě to může rozhodnout…

Před 7 měsíci

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Více než 17 let buduje Petr Svoboda společnost Shopsys, která vyvíjí B2B a B2C e-shopy. Velká hospodářská krize ho před 12 lety dostala do kolen a jak dnes sám přiznává, velmi ji podcenil. V současné situaci nenechává nic náhodě a…

Před 10 měsíci

petr-macek-web

Petr Macek: Jak řídit cashflow digitální agentury v době krize?

Situace v digitálních agenturách teď není zrovna jednoduchá. Firmy přicházejí o klienty, pozastavují se projekty a některé už musely přistoupit i k personálním změnám. S Petrem Mackem jsme rozebírali, jak teď celou situaci řešit a jak řídit firemní cashflow. Petr…

Před 10 měsíci

michal-koubek-9-web

Jak řídit cashflow e-shopu?

Společně s Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz jsme pro vás připravil další díl série našich rozhovorů o finančním řízení firem. Tentokrát si povídáme o tom, jak řídit cashflow e-shopu. Poslechněte si i naše další rozhovory: Michal Koubek: Jak a proč si…

Před 2 roky

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce