Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Dexfinity

Dexfinity je mezinárodní tým více jak 79 online marketérů a e-commerce specialistů. Jsou zaměření na české a slovenské e-shopy, které chtějí růst a expandovat, aby mohly budovat základy úspěchu do budoucna.

Dexfinity nabízí širokou škálu služeb v oblasti online marketingu, včetně SEO, PPC reklamy, content marketingu a budování značky. Pomáhají firmám dosáhnout úspěchu na zahraničních trzích a marketplaces, a také poskytují poradenství ohledně finančního řízení e-shopu.

Se specialisty Dexfinity na budování e-shopů a marketing nahráváme pro naše posluchače rozhovory a předáváme znalosti a zkušenosti Dexfinity dalším podnikatelům, aby mohli lépe rozumět on-line trhu a úspěšně na něm podnikat.

Poslechněte si o Dexfinity více v tomto rozhovoru.

pavol-adamcak
pavol-adamcak

Pavol Adamčák

CEO Dexfinity

Pavol je ředitelem společnosti Dexfinity, miluje inovace a jeho klíčovou hodnotou je efektivita. Jeho nejsilnější schopností je vždy najít způsob, jak „něco udělat“. V oblasti online marketingu a e-commerce se cítí jako doma a stále aktivně pracuje s technologiemi, které ho posouvají vpřed.

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Dexfinity je původem slovenská agentura, ve které pracuje necelá stovka e-commerce specialistů a která pomáhá slovenským i českým e-shopům růst, expandovat a prosperovat.

Před 2 týdny

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Demänová Rezort je ubytovací zařízení na Slovensku, které funguje 5. rokem a nabízí 1200 lůžek. Cílí především na rodiny s dětmi a aktivně investuje i do marketingu.

Před 4 týdny

Inzerce

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Jak předat řízení firmy nástupci a jak si případně ve firmě vychovat nebo jak přivést z venčí nového CEO? O své aktuální zkušenosti se podělili dva pánové, kterým se předání firmy v nedávné době povedlo.

Před 2 měsíce

matej-astary-web

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

Dva startupisti přišli za Dexfinity s tím, že chtějí naplno rozjet vlastní aplikaci. Dnes mají stovky tisíc uživatelů a expandují do dalších zemí světa.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let.

Před 5 měsíců

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

Konkrétní tipy, jak připravit e-shop na rok 2023. Samuel Ondrišák z Dexfinity nasdílel své největší zkušenosti a tipy pro všechny internetové prodejce.

Před 6 měsíců

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 8 měsíců

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 9 měsíců

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 9 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Inzerce