Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Metaverse a byznys

Metaverse je termín používaný pro virtuální realitu, která je navržena tak, aby se co nejvíce podobala skutečnému světu a poskytovala uživatelům široké spektrum možností pro interakci a zážitky.

Je to velmi široký pojem, a proto se do vývoje metaverse zapojuje řada různých společností a jednotlivců z různých oblastí, včetně technologických společností, herních studií, vývojářů aplikací a dalších.

Asi nejvíc tento pojem zpropagovala společnost Meta, který provozuje největší sociální síť na světě Facebook a která svůj vlastní metaverse připravuje. Dalšími aktivními společnostmi v tomto odvětví je například Google či NVIDIA.

Odhaduje se, že do budoucna bude virtuální realita hrát v životě lidí významnou roli. Michal Illich například v našem rozhovoru naznačil, že lidé už nebudou nakupovat oblečení jen ve fyzické podobě, ale také v digitální pro své avatary v metaversu.

Termín byl poprvé použit v románu Neala Stephensona z roku 1992 „Snow Crash“ a od té doby se často používá v souvislosti s technologiemi, jako jsou virtuální a rozšířená realita, a s různými on-line platformami, které se snaží poskytnout uživatelům co nejrealističtější zážitky z prostředí virtuální reality.

V následujících rozhovorech si o metaversu povídáme se zkušenými podnikateli a dalšími specialisty:

Nejnovější obsah:

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
eliska-vyhnankova-web

Eliška Vyhnánková: Jak umělá inteligence mění mou práci?

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

Inzerce

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

martin-kotek-web

Martin Kotek: Jak virtuální realita změní svět (a e-commerce s ním)?

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.