Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Cenotvorba produktů a služeb

Cenotvorba je velmi náročným úkolem každého podnikatele. Na začátku podnikání, ale i v jeho průběhu je nutné nad cenou produktu či služby správně přemýšlet a postupně ji vyhodnocovat.

Stanovit cenu lze mnoha způsoby, ale podnikatelé většinou na spoustu důležitých faktorů zapomínají. Vybrali jsme pro vás rozhovory, ve kterých se nedozvíte jen nudnou teorii, ale skutečnou praxi. Zkušení podnikatelé vám napoví, jak k cenotvorbě přistoupili sami a jak cenu nastavit.


Související: Cenotvorba v podnikání na volné noze

Jiří Rostecký

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

Jiří Rostecký měl možnost nahlédnout do zákulisí tisíců e-shopů. Jaké oblasti podle něj podceňují nejvíce, ačkoliv mají velký dopad na jejich úspěch?

Před 5 dny

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Za 7 let vybudovali stamilionový byznys, a to s vlastními kabelkami a peněženkami značky Vuch. Jaká rozhodnutí jim pomohla nejvíce vyrůst? Odpoví Martin Kůs.

Před 3 měsíce

Premium
david-lorincz-web

Jak škálovat podnikání na volné noze? | David Lörincz

David Lörincz je zkušený freelancer. V rozhovoru rozebíráme, jak diverzifikuje své podnikání na volné noze, vytváří nové produkty a přemýšlí nad budoucností.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 8 měsíců

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 9 měsíců

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Jakub Rož založil Flow Media, které bylo podle jeho slov vysoce ziskové. Zjistěte, co agentuře vydělávalo nejvíce peněz a jak ziskovost firmy zvýšit.

Před 9 měsíců

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Zjistěte, jak spočítat investice ve vaší firmě a jak vybudovat ziskový e-commerce byznys. Poradí vám Jiří Navrátil, který vede e-shop Dr. Maxe.

Před 10 měsíců

Premium
dominik-gazdos-web

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Měsíčně prodávají 70 tisíc již použitých knih a investoval do nich Miton. Kromě chytrého naceňování knih jsou za tím i promyšlené procesy jejich výkupu a hodnocení.

Před 1 rokem

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 2 roky

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Vede skupinu šesti digitálních agentur. Sám jednu vybudoval od nuly. Nahlédněte do strategií jeho firem a inspirujte se pro řízení té vaší. Včetně ukázek a dokumentů ke stažení.

Před 2 roky

jan-lastuvka-web

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Inzerce