Inzerce

Cenotvorba produktů a služeb

Cenotvorba je velmi náročným úkolem každého podnikatele. Na začátku podnikání, ale i v jeho průběhu je nutné nad cenou produktu či služby správně přemýšlet a postupně ji vyhodnocovat.

Stanovit cenu lze mnoha způsoby, ale podnikatelé většinou na spoustu důležitých faktorů zapomínají. Vybrali jsme pro vás rozhovory, ve kterých se nedozvíte jen nudnou teorii, ale skutečnou praxi. Zkušení podnikatelé vám napoví, jak k cenotvorbě přistoupili sami a jak cenu nastavit.


Související: Cenotvorba v podnikání na volné noze

jan-lastuvka-web

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.

Před 3 týdny

petr-macek-7-web

Petr Macek (Caflou.cz): Vývoj vlastní aplikace, cenotvorba, proč nemít investora

Petr Macek začínal jako marketér na volné noze. Později se rozhodl sám pro sebe vytvořit systém, který by mu pomohl s řízením cashflow, úkolů a celého podnikání. Postupem času jej uvolnil pro všechny, a tak vznikl podnikatelský systém Caflou.cz, který…

Před 2 roky

Inzerce

michal-koubek-web

Cenotvorba: Jak k ní přistoupit a co podnikatelé podceňují?

S Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz vám přinášíme další videorozhovor. Tentokrát se věnujeme cenotvorbě a všemu, co v ní podnikatelé podceňují. S Michalem natáčíme sérii videí o finančním řízení firem. Poslechněte si naše poslední epizody: Michal Koubek: Jak a proč si…

Před 2 roky

jan-belohradsky-web

Jan Bělohradský o freelancingu: Podnikání z malého města, osobní produktivita i cenotvorba

Jan Bělohradský je na volné noze už přes 3 roky. Podniká z Třeboně, kde pracuje z domova. Svým klientům pomáhá s marketingem na internetu – zaměřuje se především na SEO a linkbuilding. Mezi klienty má malé a střední firmy, jmenovitě…

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe