Řízení agentury se v mnohém podobá řízení jakékoliv jiné firmy. Přesto jsme pro vás v této rubrice vybrali ty nejlepší rozhovory o řízení zejména digitálních agentur. Dozvíte se spoustu informací o agenturním trhu, procesním řízení, finančním řízení firem i řízení cashflow firmy.
Naučte se řídit projekty pro vaše klienty. Monika Klečková vám ukáže, jak zvládá projektové řízení snadno a efektivně a jaké nástroje k němu využívá.
Před 2 týdny
David Semerád spoluzaložil hned 3 firmy, ale až při té třetí zjistil, co to znamená „Product Founder Fit“. Poslechněte si, jak se měnilo jeho vnímání byznysu.
Před 2 týdny
Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.
Před 4 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Pojištění firem je důležité pro všechny podnikatele. Poslechněte si Jiřího Peslara a zjistět, jak k pojištění podnikatelů přistupovat a na co nezapomenout.
Před 1 měsíc
Válka na Ukrajině, rostoucí ceny energií, inflace a mnoho dalších problémů v naší společnosti nedopadá jen na jednotlivce, ale i na firmy. Jak na to reagovat?
Před 2 měsíce
Většina majitelů brzdí růst svých firem špatným přístupem k jejich řízení a k zaměstnancům. Zbavte se špatných návyků a umožněte vaší firmě růst a prosperovat.
Před 2 měsíce
Založil úspěšnou PR agenturu, jejíž vedení se rozhodl předat managementu. Vydělané peníze zkouší investovat. Poslechněte si zkušenosti Petra Lesenského.
Před 3 měsíce
Jiří Jemelka pomáhá desítkám firem rozvíjet svůj byznys a řešit krizové situace. Zjistěte, jak reagovat na dění těchto dnů – pandemii, válku na Ukrajině a další.
Před 4 měsíce
Jak přemýšlet nad ekologií ve vaší firmě, vybavit vaše kanceláře a motivovat zaměstnance? Rozhovor s Jiřím Pechem, který se těmto tématům aktivně věnuje.
Před 4 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.