Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Tvorba procesů digitálních agentur

Digitální agentury jsou firmy složené z lidí, jejichž cílem by měla být co nejrychlejší a nejefektivnější spolupráce. Jelikož ale každý člověk ve firmě vnímá věci jinak, je důležité celý tým sjednotit na konkrétních společných postupech a pravidlech. Právě proto agentury tvoří a popisují svoje interní procesy – stanovené postupy, které se aplikují v konkrétních situacích. Zaměstnanci tak například mohou najít přesný návod, jak postupovat v případě, kdy agenturu poptá nový klient. Budou vědět, co mu mají zaslat, jaké od něj mají získat informace, jak pro něj připravit nabídku a mnoho dalšího.

Procesní řízení je poměrně složitá disciplína. V našich rozhovorech vám dáváme možnost nahlédnout do zákulisí českých digitálních agentur a pochopit, jak ke tvorbě procesů přistupují v praxi a jak je předávají svým zaměstnancům. Rozhovorů s agenturami u nás ale najdete více a všechny si můžete přehrát i jako podcast.

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Zjistěte, jak rozjet B2B sales ve vaší firmě, koho si na něj najmout a co žádná firma nesmí podcenit.

Před 4 týdny

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 1 měsíc

Inzerce

petr-macek-web

Systém na řízení firmy: Jak ho vybírat? | Petr Macek (Caflou)

Malé firmy mají jiné potřeby než ty velké. Petr Macek z Caflou sdílí své zkušenosti, jak vybírat systém pro řízení firmy.

Před 1 měsíc

Premium
martin-javier-stojka-web

Rozšiřte si trh práce, ušetřete a získejte zkušenější kolegy | Martin Javier Stojka

90 % jejich týmu není z Česka. Hledají po celém světě. Které země doporučují a kde moc nepochodíte? A jak řídit 100% remote firmu?

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

vaclav-hlavacek-web

Automatizace procesů: Kde ve firmě ušetřit? | Václav Hlaváček

Zajímá vás automatizace firemních procesů, ale nevíte, jak a kde s ní začít? Václav Hlaváček v rozhovoru poradí, jak to změnit a kde firmy šetří nejvíce peněz.

Před 3 měsíce

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 3 měsíce

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Jakub Rož založil Flow Media, které bylo podle jeho slov vysoce ziskové. Zjistěte, co agentuře vydělávalo nejvíce peněz a jak ziskovost firmy zvýšit.

Před 4 měsíce

michal-mervart-web

Jak řídit desítky projektů najednou? | Michal Mervart

Michal Mervart dělá e-shopy na Shoptetu a současně řídí kolem 50 projektů. Poslechněte si, jak dosahuje vysoké efektivity.

Před 4 měsíce

jana-sopoci-web

Jak řídit projekty pro klienty, když tvoříte rodokmeny? | Jana Sopóci

Jana Sopóci vede firmu ZnámSvůjPůvod.cz, ve které pro klienty tvoří rodokmeny. Současně pracuje na mnoha náročných projektech. Podívejte se, jak je řídí.

Před 4 měsíce

vaclav-hlavacek-web

Automatizace firemních procesů. Kde začít? | Václav Hlaváček

Automatizace firemních procesů nemusí být drahou investicí. Začít s ní můžete ihned i sami. Poslechněte si zkušenosti specialisty Václava Hlaváčka.

Před 5 měsíců

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Zjistěte, jak zvýšit výkon vašich B2B obchodníků a jak být v obchodu maximálně úspěšní? Poradí zkušený obchodník Jan Karel s více jak 13 lety zkušeností.

Před 6 měsíců

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

Má 20leté zkušenosti v marketingu a před rokem se rozhodla založit vlastní agenturu. Co se za tu dobu naučila a jaký je první rok budování vlastní firmy?

Před 8 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce