Digitální agentury jsou firmy složené z lidí, jejichž cílem by měla být co nejrychlejší a nejefektivnější spolupráce. Jelikož ale každý člověk ve firmě vnímá věci jinak, je důležité celý tým sjednotit na konkrétních společných postupech a pravidlech. Právě proto agentury tvoří a popisují svoje interní procesy – stanovené postupy, které se aplikují v konkrétních situacích. Zaměstnanci tak například mohou najít přesný návod, jak postupovat v případě, kdy agenturu poptá nový klient. Budou vědět, co mu mají zaslat, jaké od něj mají získat informace, jak pro něj připravit nabídku a mnoho dalšího.
Procesní řízení je poměrně složitá disciplína. V našich rozhovorech vám dáváme možnost nahlédnout do zákulisí českých digitálních agentur a pochopit, jak ke tvorbě procesů přistupují v praxi a jak je předávají svým zaměstnancům. Rozhovorů s agenturami u nás ale najdete více a všechny si můžete přehrát i jako podcast.
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zkušený specialista založí agenturu a stane se manažerem. Co může udělat pro to, aby kvalita práce jeho zaměstnanců byla na vysoké úrovni?
Před 9 měsíců
V roce 2019 předal zakladatel agentury Fragile Daniel Kafka vedení firmy svému nástupci Radimu Pelánkovi. Zjistěte, jak proces předání probíhal a jak ně něj firmu připravit.
Před 1 rokem
Jakých základních pravidel se v projektovém řízení držet? Co řízení projektů nejčastěji komplikuje? Poslechněte si odborníka a zlepšete i řízení vašich projektů.
Před 1 rokem
Usnadněte svým zaměstnancům práci a ušetřete peníze. Podívejte se, jak funguje nástroj Power BI a jak ho využít v praxi ve vaší firmě.
Před 1 rokem
Podívejte se, jak v praxi řídí své procesy malá firma ASN Plus. Její ředitel Pavel Schiller vám ukáže, jak procesní řízení probíhá a co se od něj můžete naučit.
Před 1 rokem
Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce