Inzerce

Strategické řízení podniku

Strategické řízení podniku je českými firmami bohužel velmi často podceňováno. Podnikatelé se mnohdy rozhodují spíše na základě domněnek a emocí, nemají žádnou konkrétní strategii či vizi pro svoje podnikání a nechávají se nesourodě a nelogicky ovlivnit mnoha nesouvisejícími trendy a nápady.

V našich rozhovorech si můžete poslechnout, jak své firmy řídí zkušení manažeři a podnikatelé. Můžete se od nich v rámci strategické řízení firmy inspirovat i pro vaše podnikání. Zde jsme pro vás vybrali několik zajímavých rozhovorů.

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 2 dny

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Meziročně rostou o trojnásobek a stávají se jedničkou na trhu. Poslechněte si, jak se řídí rychle rostoucí Skladon, jak se mění role jejího šéfa a mnoho dalšího.

Před 1 týdnem

Inzerce

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

Zjistěte, jaké chyby dělají majitelé menších firem v procesním a finančním řízení. Na základě zkušeností s několika firmami své postřehy sdílel Ondřej Koudela.

Před 3 týdny

vit-endler-web

Budování technologické firmy | Vít Endler (finGOOD.cz)

finGOOD.cz nabízí financování firem. Stojí za ním bývalý CEO Mallu a zkušený manažer Vít Endler. Jak se firma buduje a čím si zatím prošla?

Před 1 měsícem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

Společnost ACOMWARE založila novou kreativní agenturu. Využila při tom know-how ze své vlastní historie. A do čela posadila youtube. Poslechněte si celý příběh.

Před 1 měsícem

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 4 měsíci

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Jeden z největších českých e-shopů změnil management. Půlka firmy odešla. Poslechněte si, jak nový CEO celou situaci řešil a co firmu zachránilo.

Před 5 měsíci

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

Podívejte se, jak v praxi řídí své procesy malá firma ASN Plus. Její ředitel Pavel Schiller vám ukáže, jak procesní řízení probíhá a co se od něj můžete naučit.

Před 5 měsíci

Pro předplatitele
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Návod, jak získat úvěr od banky pro vaši firmu. Konkrétní praktické tipy, jak banku oslovit, co pro ni připravit a jak vyjednávat o podmínkách.

Před 5 měsíci

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

Příběh skutečné české firmy, která zkrachovala kvůli pandemii covid-19. Ondřej Koudela z PrPom sdílí, proč se firmě nedařilo a co způsobilo její problémy.

Před 5 měsíci

tomas-miller-web

Očima majitele firmy: Jak řešit účetnictví a finanční řízení? | Tomáš Müller (SvětSoučástek.cz)

Firemní účetnictví mnoho firem podceňuje. Poslechněte si zkušeného majitele firmy, který sám s účetnictvím řešil problémy, a získejte jeho zkušenosti a rady.

Před 6 měsíci

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Krize ve firmě má většinou příčinu, která nepřekvapí. Poslechněte si zkušeného byznysmena, který se setkal se stovkami firem v potížích, Tomáše Rašku.

Před 6 měsíci

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů