Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Škola a podnikání

Premium
filip-zak-web

Nedaří se vám rozjet podnikání? Udělejte tohle… | Filip Žák

Snažíte se rozjet nový byznys, ale výsledky se nedostavují? Filip Žák vám poradí, jak s tím naložit a co nejspíš musíte změnit.

Před 1 měsíc

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 3 měsíce

Inzerce

gabriela-mrkvicova-web

Obklopte se zkušenými podnikateli. Takhle funguje networking | Gabriela Mrkvicová

Gabriela Mrkvicová radí, jak se rychle a efektivně obklopit zkušenými podnikateli a jak i introverti mohou získat nové kontakty.

Před 4 měsíce

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Pořádá workshopy pro tisíce podnikatelů po celém Česku. Co je učí a jak překonat největší překážky, které brání v rozjezdu nového podnikání?

Před 7 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

Jaké jsou největší výzvy na začátku podnikání a kde se zastavují atraktivní inovace? Poslechněte si o zákulisí programu Social Impact Award.

Před 8 měsíců

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 9 měsíců

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 9 měsíců

Premium
jiri-benedikt-web

Vzdělávání sebe i lidí ve firmě. Jak na to? | Jiří Benedikt

Jiří Benedikt vám v praxi ukáže, jak na vzdělávání sebe i zaměstnanců ve vaší firmě. Jak předávat informace, vybírat zdroje, zapisovat poznámky a mnoho dalšího?

Před 12 měsíců

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Johny Machette radí, jak hledat zaměstnance a jak přivést ty nejlepší mladé talenty na trhu práce. Zjistěte, co mladí chtějí, jak se rozhodují a proč pro vás (ne)chtějí pracovat.

Před 1 rokem

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 1 rokem

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 1 rokem

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce