Inzerce

Inzerce

Zdeněk Hejnák

Proč a jak používat UTM parametry? Radil Zdeněk Hejnák

Víte o tom, že si můžete velmi jednoduše usnadnit vyhodnocování svých online marketingových aktivit, a nepotřebujete k tomu žádné pokročilejší znalosti? Slouží k tomu tzv. UTM parametry, které (zjednodušeně) přidáte ke svým odkazům a analytické nástroje tak získají další informace….

Před 6 roky

Doporučené články

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?

pavel-ungr-web

Jak se vzdělává a pracuje SEO konzultant Pavel Ungr?

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

Logo parfums

Jak probíhá tvorba blogu v Parfums.cz?

Inzerce