Inzerce

Inzerce

WOMM – Word of mouth marketing

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

O šuškání jsem v nadpise napsal schválně. S tématem totiž hodně souvisí. Buzzmarketing není příliš známý, většina lidí vůbec netuší, o čem vlastně je a jaký je jeho smysl. Pojďme se na to tedy podívat… Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu…

Před 9 roky

Doporučené články

tomas-bartek-web

Tomáš Bártek: Jak expanduje do zahraničí e-shop VašeČočky.cz?

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak úspěšně předat vedení firmy svému nástupci?

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

josef-matejka-web

Josef Matějka: Jak vybudoval e-shop CZC.cz?

Inzerce