Inzerce

Inzerce

Snížení návštěvnosti – co dělat

Je pro vás léto okurkovou sezónou? Co dělat, když jde návštěvnost dolů?

Pro mnoho internetových podnikatelů představuje letní počasí spíše trápení než radost. Ne nadarmo se slunečným měsícům říká okurková sezóna. Lidé se odpoutávají od svých počítačů a míří si užívat ven. Webovým stránkám klesá návštěvnost, tím pádem i příjmy z reklam, služeb……

Před 8 roky

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Inzerce