Inzerce

Inzerce

Snížení návštěvnosti – co dělat

Je pro vás léto okurkovou sezónou? Co dělat, když jde návštěvnost dolů?

Pro mnoho internetových podnikatelů představuje letní počasí spíše trápení než radost. Ne nadarmo se slunečným měsícům říká okurková sezóna. Lidé se odpoutávají od svých počítačů a míří si užívat ven. Webovým stránkám klesá návštěvnost, tím pádem i příjmy z reklam, služeb……

Před 7 roky

Doporučené články

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

petr-vodak-web

Petr Vodák (About Fun): Jak funguje byznys s mobilními hrami?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce