Inzerce

Inzerce

Slogany

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché. Na tvorbu sloganů se specializuje sloganistka Lenka Papřoková a mne napadlo se…

Před 6 roky

Doporučené články

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

michal-truban-web

Michal Truban (Websupport): Rozjezd firmy, podnikání na Slovensku, osobní rozvoj

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (Cocuma.cz): Jak zjistit, jakou máte firemní kulturu?

jenda-perla

VIDEO: Jenda Perla: Jak vytvořit vlastní online kurz a proč ten jeho neuspěl?

Inzerce