Inzerce

Inzerce

Sebeprezentace

Úspěšná sebeprezentace: Jak uspět při propagování sebe sama?

Schopnosti a zkušenosti tvoří profesionála a odrážejí se v jeho práci, která poté mluví sama za sebe a je pro autora nejlepší reklamou.

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka