Jak se prodávají velké firmy a co při obchodu za více než 1,5 miliardy korun rozhoduje? Detailní rozhovor o Slevomat.cz, Zlavomat.sk a Skrz.cz s Pavlem Vopařilem, který měl jejich prodej na starosti.
Před 6 roky
Před dvěma dny jsme vydali první díl rozhovoru s Michalem Kubíčkem, který byl zaměřen především na SEO. Druhá část rozhovoru je zaměřena na Michalovy zkušenosti s investicemi a také velice diskutované téma mířené k jeho osobě: domény. Investuji do čehokoliv, vyhýbám se…
Před 11 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce