Inzerce

Inzerce

Proč mít slogan

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché. Na tvorbu sloganů se specializuje sloganistka Lenka Papřoková a mne napadlo se…

Před 6 roky

Doporučené články

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

lenka-kucerova-web

Lenka Kučerová (StarLift.org): Potenciál mladých lidí, profesní rozvoj vývojářů, stáže v Americe

jakub-plas

VIDEO: Jakub Plas (Ordr.cz): Spousta úspěšných firem vzniká z potřeby svého zakladatele

Inzerce