Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Proč mít slogan

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Inzerce