Inzerce

PPC zadavatel

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC).

Před 8 roky

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nekonečných možností a co včera nebylo možné, dnes může být milionový business.

Před 8 roky

Inzerce

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě